אוסף המאמרים הגדול ביותר ברשת בנושאי תזונה, כושר ואורח חיים בריא.

  • אימון טרמפולינה קטנה לבית – יתרונות בריאותיים

הרשמה לסדנת אימון טרמפולינה ללא תשלום

מלאו את הפרטים שלכם כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים

מהו אימון טרמפולינה קטנה בקפיצה רכה – בליקון ?

באימון טרמפולינה הקפיצות כוללות תנועות אירוביות המבוצעות על מתקן טרמפולינה קטנה לאימון אישי. הטרמפולינה לאימון אישי מאפשרת לקפוץ מעלה ומטה למען בריאות וכושר. המיני-טרמפולינה, היא ה"ריבאונדר", מהווה משטח אופטימלי לקפיצה. הטרמפולינה מורכבת ממשטח ארוג חזק, המחובר באמצעות רצועות בנג'י גמישות וחזקות במיוחד, למסגרת מתכת עגולה. הטרמפולינות שונות מהטרמפולינות המיועדות לחצר. מדובר בטרמפולינה קטנה לאימון בתוך הבית בד"כ ולה 3 קטרים לבחירה:  100 ס"מ, 112 ס"מ או 125 ס"מ.  היא עומדת על שש רגליים שניתנות להסרה או קיפול על מנת להקל על איחסון הטרמפולינה.

לקריאה על מגוון טרמפולינות אימון אישי בליקון >>

לעתים, לאנשים החשים חוסר יציבות בעמידה על רגליהם, או לאוכלוסיה בוגרת, לנכים, ולבעלי יכולת מוגבלת, נוסף מוט מייצב למסגרת הטרמפולינה (ראה תמונה). המוט מתחבר לשתי רגלי המסגרת, כך שמי שזקוק ליתר תחושת בטחון , יכול להחזיק במוט ועדיין להיות פעיל בקפיצה אירובית.

רוממות פיזיולוגית ומנטאלית

הקופץ על טרמפולינה שעשויה היטב, מרגיש בדרך כלל נמרץ ומלא בתחושה של איכות חיים. אנשים שקופצים, מוצאים שהם מסוגלים לעבוד יותר שעות, לישון שינה טובה יותר, ולהיות פחות עצבניים ומתוחים. ההשפעה אינה רק פסיכולוגית, שכן פעולת הקפיצה מעלה ומטה נגד כוח המשיכה, ללא זעזוע טראומתי למערכת השרירים והעצם, היא אחת מהפעילויות האירוביות הכי יעילות שקיימות.
בנוסף, לקפוץ זה כיף! ומעבר להנאה שבקפיצה, אימון טרמפולינה יגרום לכם לתחושות של רוממות פיזיולוגית ומנטאלית. לאדם המתמיד בפעילות זו במשך לפחות עשר דקות, ארבע פעמים ביום, או בפעילות יומית יחידה בת ארבעים דקות, מובטחת תחושת רוגע נעימה לאורך כל היום.

ניקוי רקמות עמוק עם סילוק רעלים

הפעילות האירובית של הטרמפולינה מסתייעת בכוח המשיכה לניקוי תאי הרקמות, ולהעברת יותר חמצן לתאים. אימון טרמפולינה משנה באופן מחזורי את הכוח שהגוף מרגיש, ובאופן זה מייצר פעולת שאיבה, אשר מושכת החוצה תוצרי פסולת מהתאים ומזרימה לתוכם חמצן ומזון מזרם הדם. כתוצאה מכך, פוחת העומס מהלב. 

שמירה על המפרקים ובניית חוזק שריר – כאבי ברכיים , בעיות גב וקרסוליים

בעודך קופץ, רגליך מכות במשטח בכוח הכפול מכוח המשיכה. מייד לאחר מכן, בדיוק כפי שהאסטרונאוטים חווים בעת שהייתם בחלל, תחווה את גופך במצב של חוסר משקל בהיותך בשיא הקפיצה.
קפיצה על מיני טרמפולינה היא נטולת מאמץ על המפרקים, באופן יוצא דופן. אין קרקע מוצקה שתעצור לפתע את פעולת הניתור. בטיחות תנועותיך היא מושלמת, והן גורמות לאפקט המשיכה להיות מועיל. בעבודה כנגד כוח משיכה קבוע תוך כדי ניתורים, אתה מתנגד לכוח המשיכה. ההתנגדות היא עדינה, אך היא בונה חוזק שריר בצורה אפקטיבית. 

 

לקריאה נוספת על אימון טרמפולינה קטנה בליקון לאימון אישי לחצו כאן  >>

אימון טרמפולינה קטנה לבית – יתרונות בריאותיים
טרמפולינה קטנה בקפיצה רכה - יתרונות בריאותיים

טרמפולינה קטנה בקפיצה רכה - יתרונות בריאותיים