אוסף המאמרים הגדול ביותר ברשת בנושאי תזונה, כושר ואורח חיים בריא.

  • מכינים קמח בבית-קמח ללא גלוטן

טופס רישום לסדנאות

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם






הסדנא המבוקשת*

חיטה, אורז, שבולת שועל, קינואה….טוחנים ונהנים!

הכנת קמח ביתי באמצעות בלנדר ויטמיקס העוצמתי לא רק תורמת לתזונה בריאה, היא גם מעשירה את התפריט, מתאימה לצליאקים ומונעת בזבוז.

כמה פעמים בשבוע אתם משתמשים בקמח לבישול שלכם? פעמיים? שלוש? כל יום? קמח הוא אחד ממוצרי היסוד השמישים ביותר לאפיית לחמים, עוגות, עוגיות, פשטידות ועוד. אז למה שלא נקפיד לצרוך את הקמח הכי בריא שיש? במקום לרכוש קמח מוכן, או לרכוש קמחים מיוחדים (קמח חומוס, קמח כוסמת) בחנויות טבע, אנחנו מזמינים אתכם להכין קמח ביתי באמצעות מיכל הקמחים של הויטמיקס, כך ניתן להכין קמח בריא יותר שאתם יודעים מה הוא מכיל וכמה וליהנות מאפשרות של הכנת קמח ללא גלוטן – דבר המתאים באופן מיוחד עבור אנשים הרגישים לגלוטן, כדוגמת חולי הצליאק.

קמח ללא גלוטן – שלל יתרונות בהכנת קמח ביתי

חיטה, אורז, שבולת שועל, קינואה….טוחנים ונהנים!

איך להכין קמח ביית בקלות? עם ויטמיקס!

איך מכינים קמח ביתי וקמח ללא גלוטן? בקלות!

 

בשלב הראשון עליכם להצטייד במיכל קמחים, בנוסף למיכל לטחינת מזון רטוב (שייקים, מרקים, ממרחים, רטבים וגלידות) שהינו חלק אינטגרלי מהויטמיקס. למיכל הקמחים קיבולת של 1 ליטר ולהבו שונה מהלהב המיועד לטחינת נוזלים. מדובר בלהב ייחודית לקמחים, שתוכננה במיוחד על מנת שלא תישחק מטחינת גרגרים קשים, גם לאורך זמן.

להב זו ייחודית לויטמיקס, ולא קיימת במוצרים המתחרים הסובלים משחיקה מהירה של הלהבים ופגיעה בביצועים לאורך זמן.
לאחר שהצטיידתם במיכל קמחים, הכניסו את גרעיני החיטה למיכל, הפעילו את הבלנדר על מהירות נמוכה, לאחר מספר שניות הגבירו בהדרגה את המהירות, עד שתגיעו למהירות מקסימלית. דקה אחת וזהו. מוכן. מנוע רב העוצמה של הויטמיקס הופך את הגרעינים לקמח דקיק, אחיד ומושלם. את הקמח הביתי יש לאכסן בצנצנת סגורה. בטמפרטורת החדר הקמח יכול להישמר כחודש, במקרר – חודשיים ובמקפיא אפילו יותר.

טוחנים חיטה לקמח ביתי, ומכינים ממנו לחמים, עוגות ועוגיות

קמח חיטה? לא רק! טחינה ביתית מתאימה למגוון סוגי קמחים

אם אתם פחות בעניין של קמח חיטה, ויותר בעניין של קמח מדגנים בריאים יותר, מזינים יותר וקלים יותר לעיכול, באמצעות הויטמיקס תוכלו גם לטחון:
שיבולת שועל – בעיקר לדייסה, אבל לא רק
אורז – למאכלים שונים ולמשקאות
וכן תוכלו בקלות להכין קמח כוסמין, קמח שיפון, קמח דוחן, קמח קינואה, קמח טף, קמח חומוס ועוד.
קמחים אלו הנם בעלי מדד גליקמי נמוך, הם לא הופכים במהירות לסוכר זמין לגוף, ולכן הם פחות משמינים ויותר בריאים. האפשרות להכין מגוון רחב של קמחים תורמת לגיבוש תפריט מאוזן, רווי ויטמינים ומינרלים, וכן להעשרת התפריט במגוון טעמים, כל קמח וטעמו הייחודי.
בנוסף, באמצעות הויטמיקס ניתן לטחון תבלינים, להכין אבקות מרק ממרכיבים בריאים ואפילו לטחון פולי קפה.

ההבדל בין טחינה דקה לטחינה הדורשת ניפוי טמונה בסוג הקטניות והדגנים

חיטה, אורז, שבולת שועל, קינואה….טוחנים ונהנים!

באמצעות מיכל הקמחים הייעודי והלהב הייעודית אפשר להכין בבית סוגים שונים של קמחים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך