מידע בנושא משלוחים

שירות הלקוחות עומד לרשותכם כדי שתוכלו לקבל תשובות לכל השאלות

  • מידע בנושא משלוחים

תוך כמה זמן הסחורה תסופק?

אנו מספקים את המוצרים שהזמנת בתוך ארבעה עד שישה ימי עסקים ממועד הזמנתך. הזמנות מהשעה 13:00 ואילך ייחשבו כיום העסקים הבא. שירות המשלוחים הוא פנים ארצי – בתוך ישראל בלבד. משלוחים אל מעבר לקו הירוק דורשים בדיקה טלפונית מולנו לגבי אפשרות האספקה ולוחות הזמנים.

 

מה עלות המשלוח?

עד 2 ק"ג (כולל אריזה) – 18 ש"ח, בדואר רשום.

שירות BOXIT – בעלות 25 ש"ח

מעל 2 ק"ג– 58 ש"ח, בשירות שליחים.

שליחות  ללא עלות נוספת  מעל משקל 13 ק"ג.

כדי להתרשם מהמוצרים, ניתן להגיע לחנות בשעות הפתיחה.

 

איסוף עצמי

כל מוצר מתחת למשקל של 13 ק"ג ניתן לאסוף ללא עלות מהחנות ברח' הצורן 4, אזור התעשייה ספיר, נתניה בשעות הפתיחה.
שליחות  ללא עלות נוספת  מוצר ששוקל מעל 13 ק"ג ( לא במספר חבילות ביחד).

לתשומת לבכם – בהזמנות בהן מוזמן יותר ממוצר אחד, לעיתים נשלחים המוצרים בנפרד, בדואר רשום – חלקם מהרצליה וחלקם ישירות ממחסנים לוגיסטים (ללא עלות משלוח נוספת), ולכן מגיעים ללקוח בנפרד.

שאלות ותשובות

האם השליח מגיע עד הבית?

אנו משתמשים בשירותי השליחויות של חברת  פדקס. שירות זה מגיע עד הבית ברוב הערים וביישובים. חלקם נשלחים בדואר שליחים.

איך בודקים את מצב השלוח?

לאחר המשלוח תוכלו לקבל מספר מעקב טלפונית או בדואר אלקטרוני. באמצעות מספר המעקב ניתן לבדוק את מצב החבילה בקישור: http://www.fedex.com/il_hebrew/ . או בדואר ישראל.