מידע בנושא משלוחים

שירות הלקוחות עומד לרשותכם כדי שתוכלו לקבל תשובות לכל השאלות

  • מידע בנושא משלוחים

תוך כמה זמן הסחורה תסופק?

אנו מספקים את המוצרים שהזמנת בתוך ארבעה עד שישה ימי עסקים ממועד הזמנתך. הזמנות מהשעה 13:00 ואילך ייחשבו כיום העסקים הבא. שירות המשלוחים הוא פנים ארצי – בתוך ישראל בלבד. משלוחים אל מעבר לקו הירוק דורשים בדיקה טלפונית מולנו לגבי אפשרות האספקה ולוחות הזמנים.

 

מה עלות המשלוח?

עד 2 ק"ג (כולל אריזה) – 25 ש"ח, בדואר רשום.

שירות BOXIT – בעלות 25 ש"ח

מעל 2 ק"ג– 35 ש"ח, בשירות שליחים.

כדי להתרשם מהמוצרים, ניתן להגיע לחנות בשעות הפתיחה.

 

איסוף עצמי

ניתן לאסוף כל מוצר באיסוף עצמי ללא עלות מהחנות ברח' הצורן 4א', אזור התעשייה ספיר, נתניה בשעות הפתיחה.
שימו לב, באיסוף עצמי של טרמפולינות לאימון אישי בליקון, יש לוודא שהטרמפולינה נכנסת לרכב איתו אתם מגיעים.

לתשומת לבכם – בהזמנות בהן מוזמן יותר ממוצר אחד, לעיתים נשלחים המוצרים בנפרד, בדואר רשום – חלקם מנתניה וחלקם ישירות ממחסנים לוגיסטים (ללא עלות משלוח נוספת), ולכן מגיעים ללקוח בנפרד.

שאלות ותשובות

האם השליח מגיע עד הבית?

אנו משתמשים בשירותי שליחויות של שליחים המגיעים עד בית הלקוח. שירות זה מגיע עד הבית ברוב הערים וביישובים. חלקם נשלחים בדואר שליחים.

איך בודקים את מצב השלוח?

לאחר ביצוע המשלוח ישלח אליכם SMS עם מספר מעקב החבילה.באמצעות מספר המעקב ניתן לבדוק את מצב החבילה באופן טלפוני עם חברת השליחויות או באתר דואר ישראל במקרה של משלוח בדואר רשום.