יצירת קשר לתמיכה טכנית ותקלות

שירות הלקוחות עומד לרשותכם כדי שתוכלו לקבל תשובות לכל השאלות

  • יצירת קשר לתמיכה טכנית ותקלות

פרטי יצירת קשר

האם המוצר באחריות?

כן לא

תיאור התקלה (חובה):

צרף קובץ תמונה או וידאו

במידה וצירפתם קובץ, אנא המתינו בסבלנות עד לקבלת הודעת אישור שהטופס נשלח לאחר לחיצה על הכפתור "שלח"

שאלות ותשובות בנושא תמיכה טכנית ותקלות

  • מומלץ למלא את הטופס מימין. טופס זה מגיע אלינו ישירות למייל ואנו נותנים מענה בתוך יום עסקים אחד.

    כמו כן, ניתן ליצור קשר טלפוני בטלפון 1-700-70-2009 לשיחה עם נציג שירות

  • ניתן לבצע רישום אחריות באמצעות אתר אופק חדש בקישור הבא. לאחר רישום ניתן לוודא באמצעות כניסה לחשבון את יתרת האחריות על כך מוצר שנרשם באמצעות כניסה לחשבון האישי. במקרה שלא בוצע רישום דרך האתר ניתן להפנות אלינו את הפניה דרך הטופס עם בקשה לבדיקת העניין. 

  • כמובן, ניתן לקבל שירות ממעבדת התיקונים שלנו וחלקי חילוף גם לאחר תום תקופת האחריות. קיים ברשותנו מלאי חלקי חילוף לרכישה במידת הצורך.   

  • אנו ממליצים תמיד לפנות אלינו דרך האתר או טלפונית בכל מקרה של שאלה טכנית או חשד בתקלה. במקרים רבים אנו יכולים לפתור את הבעיה במענה דרך הדוא"ל או טלפונית בשיחה עם טכנאי או עם נציגי השירות שלנו.