תקנון רכישה

שירות הלקוחות עומד לרשותכם כדי שתוכלו לקבל תשובות לכל השאלות

  • תקנון רכישה

תקנון רכישה

תנאי שימוש ורכישה אלה מגדירים את זכויותיך וחובותיך בעת הזמנת מוצרים באתר "אופק חדש". קרא אותם בקפידה, מפני שהם מהווים הסכם מחייב בינך לבין "אופק חדש" . התנאים מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, והם מתייחסים גם לנשים


למי נספק את המוצרים?

"אופק חדש" תספק לך את המוצרים שהזמנת באתר, בתנאי שהמוצר שהזמנת מצוי במלאי שבידי "אופק חדש" וכן בתנאי שבבעלותך כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסולקו בישראל, וחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את עסקת הרכישה שביצעת.

אם המוצרים שהזמנת אזלו מהמלאי למרות שהם מופיעים באתר, או שחברת כרטיסי האשראי לא אישרה את חיובך, לא נהיה חייבים לספק לך את המוצרים שהזמנת. במקרה זה נשלח אליך הודעה מתאימה בדואר אלקטרוני, ונמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך. אם חויבת בטעות, אתה מתבקש להודיע לנו ואנו נדאג לזיכוי מתאים

 

הזמנת מוצרים באמצעות השרת המאובטח של "אופק חדש"

כדי להזמין מוצרים בדרך זו עליך להזין בטפסים המיועדים לכך בתהליך ההזמנה את הפרטים הבאים: מספר זיהוי, שם פרטי ושם משפחה, טלפון, פקס, רחוב, מס' הבית, ישוב, מיקוד , ת.ד. (אם קיים) וכתובת דואר אלקטרוני.

אם זו הפעם הראשונה שאתה מזמין מוצרים מ"אופק חדש", תוכל לבחור סיסמה, ולהזין אותה במקום המיועד לכך באתר. בעתיד כשתבקש לקנות אצלנו מוצרים נוספים, תזוהה לפי כתובת הדואר האלקטרוני שלך והסיסמה שבחרת. אלה יחסכו ממך את הצורך במילוי חוזר של פרטיך האישיים.
יהיה עליך רק לוודא כי פרטיך, כפי שהם מופיעים על גבי מסך המחשב, עדיין מעודכנים. במידה שאינם מעודכנים, אתה מתבקש לתקנם כדי שנוכל לספק את הזמנתך. לחליפין קיימת גם אפשרות לרכוש באתר ללא פתיחת חשבון.

לאחר שביצעת הזמנה דרך השרת המאובטח של "אופק חדש", ישלח אליך בדואר אלקטרוני, אישור ראשוני על קליטת פרטי הזמנתך.
לתשומת לבך: אישור זה אינו מחייב את "אופק חדש" לספק את המוצרים שהזמנת, והוא מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת.

רק לאחר ש"אופק חדש" תוודא שכרטיס האשראי שלך תקף והמוצר מצוי במלאי שבידיה, ישוגר אליך אישור סופי בדבר ביצוע ההזמנה. אישור זה, יחייב אותנו לספק לך את המוצרים שהזמנת.


הזמנה משובשת

כדי שנוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך. "אופק חדש" לא תספק את המוצרים שהזמנת, אם ההזמנה לא נקלטה במחשביה, או אם נקלטה באופן משובש, וזאת גם אם מקור התקלה הוא במחשבי "אופק חדש". אם לא תקבל אישור על קליטת ההזמנה בתוך יומיים מביצועה, יש להניח כי חלה בה תקלה.
במקרה זה: מומלץ שתפנה אלינו באמצעות אחד מאמצעי יצירת הקשר המצינים באתר.

 

פרטים אישיים

אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטים שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי טיפול ומשלוח. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.

הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה ישמרו במאגר המידע המאובטח של "אופק חדש". למרות שאינך חייב לפי החוק למסור לנו פרטים אלה, לא נוכל לטפל בהזמנתך בלעדיהם. "אופק חדש" לא תעביר את פרטיך האישיים לגורמים אחרים.

"אופק חדש" תשתמש בפרטים שתמסור לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים. במקרה זה, הנתונים לא יתייחסו אליך אישית ולא יזהו אותך.

 

מועד אספקה

"אופק חדש" תספק את המוצרים שהזמנת בתוך ארבעה עד שישה ימים ממועד הזמנתך. זמן אספקת המוצרים יחושב על פי ימי העסקים ראשון – חמישי, ואינו כולל את הימים שישי, שבת, ערבי חג וחג.
לתשומת לבך: אם לא מסרת את אמצעי התשלום במהלך ביצוע ההזמנה, הפריטים לא יוזמנו מהספקים, ומועד האספקה עלול להתארך.

אם ביקשת שהמוצרים ישוגרו אליך באמצעות שליח, הם יגיעו אליך בתוך שנים עשר ימי עבודה.

"אופק חדש" לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה – כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות או השבתות בשירותי הדואר והשילוח, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

 

מחירים

המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ, אלא אם כן צוין לידם במפורש אחרת.
המחירים אינם כוללים דמי טיפול אריזה ומשלוח, אלא אם צוין לידם במפורש אחרת. תוספות אלו מפורטות בדף תעריפי משלוח בשירות הלקוחות. "אופק חדש" רשאית לעדכן תעריפים אלו מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. התעריף הקובע הוא זה שצוין בעת הרכישה.

"אופק חדש" רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת שהשלמת את תהליך ההזמנה.

לתשומת לב: למרות שאנו מקפידים לבדוק את המחירים המופיעים באתר, לעתים עלולה לחול טעות שבעקבותיה יוצג באתר מחיר שגוי. במקרה זה נפנה אליך לאחר שביצעת את הזמנתך, נודיע לך מהו המחיר הנכון של המוצר ונאפשר לך לאשר כי אתה מבקש לרוכשו במחיר הנכון. אם לא תאשר זאת בתוך שלושה ימים – או אם תסרב לרכוש את המוצר במחירו הנכון – לא נהיה חייבים לספקו לך, ובמקרה זה לא תהיינה לך טענות כלפי "אופק חדש".

 

תנאי תשלום

"אופק חדש" תגבה את התמורה בגין המוצרים שהזמנת ודמי הטיפול והמשלוח (אם יהיו) באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת. כרטיס האשראי יחויב בתשלום אחד, במועד החיוב החודשי הקרוב.
אם רכשת מוצרים בסכום המקנה לך אפשרות לשלם בתשלומים, יפרעו התשלומים באמצעות כרטיס האשראי.
בנוסף למחיר המוצרים שהזמנת, עליך לשלם ל"אופק חדש" דמי הטיפול ומשלוח, על-פי המפורט בטבלת דמי הטיפול האריזה והמשלוח.

"אופק חדש" רשאית לשנות את דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת. התשלום התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך הרכישה.

 

זכות לביטול עסקה 

צרכן הרוכש מאיתנו מוצר, והזכאי לבטל עפ"י כל דין את ההזמנה, חייב לעשות כן במועדים ובתנאים הקבועים בחוק, לרבות בעניין דמי ביטול,ורשאי לממש את זכותו לביטול ההזמנה, וזאת באמצעות הודעה בכתב למחלקת שירות הלקוחות שלנו, לכתובת : הצורן 4א', ת.ד. 8439, אזור תעשיה חדש, נתניה, או בפקס 072-2446507.
ניתן כמובן לפנות אל שרות הלקוחות בכל שאלה בימים א' ג' ה' בין השעות 10:00-17:00, ימים ב' וד' בין 10:00- 19:00 וביום ו' בין 10:00-14:00 בטלפון  1-700-70-2009 או במייל store@neworizon.co.il

עם ביטול ההזמנה, הצרכן מתבקש להשיב את המוצר לאיכות לצרכן, במצב בו קיבל את המוצר לידיו ובמידה וערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו, יידרש הצרכן לשאת בעלות.

נא לשים לב, כי זכות הביטול לא תחול על עסקת מכר מרחוק של: טובין פסידים; טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה. כמו כן, זכות הביטול לא תחול בעסקה רגילה על טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן על פי מידות או דרישות מיוחדות; טובין שעל פי דין אין להחזירם; טובין פסידים.

 

במקרה של ביטול עסקה רגילה, הביטול יהיה בתנאי שהצרכן יחזיר המוצר לחברתנו, כשהמוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש. במקרה כאמור, יש לשים לב להוראות החוק בעניין החזרת המוצר באריזה המקורית, פתיחת האריזה המקורית, חיבור המוצר לחשמל, גז או מים, ובעיקר בכל הנוגע למוצרים כגון: ציוד לבית ולגן, ולמעט כלי אוכל לא ארוזים; מכשיר חשמלי ומכשיר אלקטרוני;  טובין, הארוז באריזתו המקורית ובלבד שאריזתו לא נפתחה על ידי הצרכן; טובין שהזמין הצרכן וטרם סופק לו, אף אם בגלל שאזל מהמלאי ויש צורך לייצרו או להזמינו ובלבד שהייצור או ההזמנה אינם לפי מידות או דרישות מיוחדות של הצרכן.

 

בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל בכתב את העסקה – (1)     בנכס – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב), לפי המאוחר מביניהם;  (2)       בשירות – בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב), לפי המאוחר, כמפורט להלן: בעסקה מתמשכת – בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו, ובעסקה שאינה עסקה מתמשכת – בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

מדיניות החזרת טובין שלא עקב פגם

מדיניות החזרת הטובין של חברתנו הינה בהתאם להוראות כל דין, ובמידה והדין אינו מקנה זכות כאמור, לא תוקנה ללקוח זכות עודפת.

איכות ואחריות

חברתנו מבצעת בקרת איכות קפדנית על החבילות המשוגרות ללקוחותיה, ועומדת מאחורי כל מוצר ומוצר אותה היא משווקת, ומעניקה לצרכן בגינו אחריות מלאה, בהתאם לטיב ולתקופת האחריות הקבועה בחוק, וככל שלא נקבעה בחוק תקופה כאמור תעמוד האחריות על חודש ימים. במקרים מתאימים חברתנו רשאית להרחיב ולהאריך את האחריות דלעיל, וזאת בהתאם לשיקול דעתה.

במידה והמוצר הגיע עם תעודת אחריות מקורית של היבואן/היצרן, תהא האחריות כפופה לאמור בתעודה, ועל הלקוח לפנות ראשית למימוש האחריות ליבואן/ליצרן/למעבדות, הכל כמפורט בתעודה.

בכל מקרה האחריות לא תחול במקרים של שבר, נפילה, חבלה, קצר, שימוש בניגוד להוראות או למטרה, ניסיון תיקון, העברה לצד ג', ולכל היותר הינה מוגבלת לתיקון המוצר או להחלפתו בחדש, לפי שיקול דעת חברתנו, ולא תחול על נזק עקיף.

התכונות העיקריות של המוצר, לרבות שם היצרן/היבואן הינן כפי שנמסר ללקוח, וכפי המפורט על גבי אריזת המוצר והמסמכים הנלווים לו. למעט אם נרשם מפורשות אחרת, ארץ ייצור המוצר הינה כפי שרשום על המוצר.

צוות שירות הלקוחות ישמח לעמוד לרשותכם בשאלות נוספות לגבי המוצר, כולל בשאלות הנוגעות למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר, מידע על מימוש האחריות וכו.

רכישת מוצר מהחברה, ומסירת פרטי כרטיס האשראי לחיוב, מהווים הסכמה לתנאי הרכישה המפורטים בהסכם זה. הלקוח מצהיר כי בטרם התקשר עם החברה בהסכם זה, מהחברה מידע מלא ומפורט אודות המוצר ותנאי הסכם זה, וכן הזדמנות סבירה לעיין בתנאי הסכם זה, והצטרפותו נעשתה על יסוד התאמת המוצר לצרכיו והסכמתו לאמור בהסכם זה.

 חברתנו הינה עסק הפועל למטרות רווח, והעוסק בשיווק ומכירת מוצרים ושירותים, הן לצרכים והן לעסקים. האמור בהסכם זה, אינו בא כדי לפגוע בזכויות קוגנטיות של צרכן פרטי הרוכש מוצר/שירות לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי מכח חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ואינו בא להוסיף על זכויות עסק מכח הוראות כל דין.

החברה רשאית לשמור ולהשתמש בפרטי הלקוח לצורך שיפור השירותים המוענקים על ידה, ליצירת קשר עם הלקוח, לצורך עדכונו בדבר מבצעים ו/או בנוגע לשירותים ומוצרים המוצעים על ידי החברה ו/או צדדים שלישיים עמם נמצאת החברה בקשר, ובכלל זאת אך לא רק באמצעות, דואר, דוא"ל, טלפון, פקס, אסאםאס, טלמרקטינג, דיוור, הודעות מוקלטות וכל דרך תקשורת אחרת, והלקוח מוותר על כל טענה בעניין פרטיות ו/או דואר זבל ו/או הטרדה בהקשר זה. ללקוח הזכות בכל עת, לדרוש מהחברה למחוק את שמו מרישומה. 

להלן פרטי חברתנו: שם: אופק חדש מוצרי בריאות בע"מ, ח.פ. 514539584 , כתובת למשלוח דואר: הצורן 4א', ת.ד. 8439, אזור תעשיה חדש, נתניה 

 

דין ושיפוט

הדין החל על הזמנתך והסכם זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוזות תל-אביב והמרכז, במדינת ישראל.

 

שאלות ובירורים

לבירורים ושאלות ניתן לפנות לנציגי השרות של "אופק חדש" באמצעות מילוי טופס צור קשר באתר.