הטכנולוגיה מאחורי הבלנדר הטוב בעולם

מה הופך את ויטמיקס לבלנדר המתקדם בעולם?

 

בלנדר ויטמיקס – בלנדר פורץ דרך בעולם המכשירים החשמליים

ויטמיקס בולט מעל כל שאר הבלנדרים בביצועים המצויינים, זמני עבודה קצרים ויכולת למלא משימות שבלנדרים מתחרים פשוט לא מסוגלים לבצע כגון הכנת מרק חם, גלידה וסורבה במרקם חלק ומושלם, ומגוון ממרחים חלקים ושייקים סמיכים.

בעוד בלנדרים אחרים עשויים להיהרס משימוש אינטנסיבי במגוון דרכים: שריפת מנוע, הישחקות להבים, יצירת מרקמים לא אחידים ועוד, ויטמיקס מסוגל לתפקד לאורך זמן בשימוש אינטנסיבי ויומיומי, ומהווה את הפתרון.

בשנים האחרונות קמו מספר מתחרים לויטמיקס ועדיין נדמה שאף אחד לא באמת הצליח להתחקות אחר הביצועים הפנומנליים שלו – עד היום ישנם מתכונים שרק בלנדר ויטמיקס מסוגל לעשות. כשמוספים לכך את רמת האמינות של המוצר השומר על ביצועים לאורך שנים ללא צורך בתיקונים או החלפות, ברור שמדובר בהשקעה כדאית ביותר לטווח הארוך.

בלנדר ויטמיקס – המחשבה והתיכנון העומדים מאחוריו

ויטמיקס הוא כלי העבודה העיקרי של מגוון שפים, נטורופתים, מומחים לבישול בריא, בתי קפה ומסעדות. כולם בחרו בויטמיקס משום שהוא עונה על הצרכים של מי שזקוק לבלנדר עוצמתי ואיכותי לשימוש יומיומי ואינטנסיבי. תכונה זו מתאפשת הודות לניסיון בן עשרות שנים בתכנון וייצור בלנדרים. תשומת הלב לפרטים הקטנים ביותר והשיפור התמידי של חווית המשתמש מדגם לדגם, מורגשים במיוחד כאשר משווים אותו אל מול המתחרים ברמת הביצועים ובמידת האמינות שלו.

שימוש חכם במנוע עוצמתי

המנוע הטוב ביותר הוא לא בהכרח המנוע החזק ביותר או הגדול ביותר, אלא המנוע שמתאים באופן המדויק ביותר לאופי השימוש בו. כזה הוא המנוע של ויטמיקס: עם הספק של 1200 W ומעל 2 כוחות סוס,  הוא ניחן במידה נכונה של עוצמה אשר מאפשרת טחינה וערבול יעילים מבלי שהמזון יעוף לחלק העליון של המיכל או לדפנות מבלי להגיע ללהבים.

על מנת ששימוש לא נכון לא ייפגע בתקינות המנוע, הוא מיוצר עם מנגנון הגנה עצמית השומר עליו מפניי התחממות יתר. במידה ועבדנו עם המכשיר בצורה לא נכונה או שהעמסנו עליו יתר על המידה, המנוע פשוט יכבה את עצמו אוטומטית וכל שעלינו לעשות הוא לתת לו מספר דקות להתקרר.

מוט הדחיסה של הבלנדר שעושה את ההבדל

מוט הדחיסה של ויטמיקס הוא מעבר לאביזר נלווה. הוא פטנט שעושה את ההבדל בין טחינה מקוטעת וחלקית לעומת עבודה רציפה ומהירה עם מוט דחיסה המחזיר את חלקי המזון ללהבים תוך כדי עבודה. אורכו של המוט תוכננן על מנת לאפשר לו להגיע לכל חלקי המיכל מבלי לגעת בלהבים.

בעת עבודה עם בלנדר עוצמתי, המזון עלול להידחק לדפנות. העבודה עם המוט מאפשרת לנו להצמיד אותו לדפנות ולדחוף את כל המרכיבים כלפי מטה, ובכך להבטיח שהמזון יטחן באופן אחיד ובמהירות.

מיכל פלסטיק מול מיכל זכוכית

מיכל הפלסטיק עשוי להתפס במחשבה ראשונה כחסרון משום שמיכל זכוכית נחשב עמיד יותר וחזק יותר. בנוסף, פלסטיק זול עשוי להכיל חומרים מזיקים. מנגד, זכוכית היא חומר בעל משקל רב המקשה על שימוש יומיומי ופוגע בקלות התפעול של הבלנדר.

מיכל הפלסטיק של ויטמיקס נהנה משני העולמות בכך שהוא עשוי מפלסטיק קל משקל מצד אחד, ומעמידות וגמישות שיאפשרו לו לעמוד בלחצים המופעלים עליו מבלי להשבר, מצד שני. חברת ויטמיקס מציבה סטנדרטים גבוהים מאוד לייצור מכלי הפלסטיק שלה ועושה שימוש בפלסטיק איכותי במיוחד ללא BPA (ביספינול A ידוע כחומר מסוכן לבריאות).

מקור מול חיקוי

החיקויים של ויטמיקס עשויים להיות דומים למראית עין, אבל כבר מהניסיון הראשון קל להבחין בהבדלים של האיכות הטכנולוגית, הביצועים ונוחות השימוש המאפיינים את בלנדר ויטמיקס. החיקויים, שמקורם בסין, ניחנים במראה מושך ומטעה, אך בדיקה מדוקדקת מעלה שבחיקויו של הויטמיקס המיכל יושב באופן רופף על המנוע, חלקי הפלסטיק באיכות ירודה ומוט הדחיסה דק ולא נוח לעבודה. בנוסף אין לבלנדרים אלו את היכולת להגיע למרקם חלק כשל הויטמיקס והם אינם מסוגלים להכין מרק חם. מוצר איכותי נמדד ביכולותיו לא רק ביום הרכישה, אלא גם מספר שנים לאחר מכן. אין דבר מעצבן יותר מבלנדר שמתקלקל ודורש תיקונים ושירות מתמשך. אמינותו של הויטמיקס מוכיחה את עצמה למשך שנים ארוכות – כפי שמעידה האחריות המקיפה שמקבלים עם רכישתו – 5-10 שנות אחריות מלאה. רכישת ויטמיקס מבטיחה שלא יהיה צורך בהחלפת הלהבים או בהשחזתם, לא בתיקונים כתוצאה ממנוע שנשרף (שכן מנגנון ההגנה שלו מונע זאת) ולא בהחלפת המיכל או תיקונו.  בשל כך המשתמשים הותיקים בויטמיקס מכנים אותו בחיבה “בלנדר לכל החיים”.

0