שאלות נפוצות

ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות ואת התשובות. אם לא מצאתם מענה לשאלתכם נשמח אם תיצרו עמנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר או באמצעות טלפון 1-700-70-2009.

שאלות נפוצות

מהם שעות פעילות אולם התצוגה ואיך מגיעים אליכם?

כתובת אולם התצוגה

גיבורי ישראל 13 (בית סיטקו), קומה א’, אזור תעשיה פולג, נתניה

שעות פעילות:

  • ימים א’-ה’ 10:00-17:00
  • ו’ וערבי חג 09:00-13:00

הגעה לשירות לקוחות ולרכישה באולם התצוגה בתיאום מראש.
בטלפון 1700-70-2009 ו/או ווטסאפ (הודעות בלבד) 054-6474547.

איך נרשמים לאתר?

כדי להירשם לאתר לחצו על כפתור ההרשמה הנמצא בראש העמוד מצד ימין. השאירו את כתובת המייל שלכם, בחרו סיסמה ומלאו את פרטיכם האישיים.
זהו, עכשיו אתם רשומים אצלנו ויכולים להתחבר לאזור האישי שלכם בו תוכלו לראות את רשימת המוצרים עליהם רשמתם אחריות, המוצרים המועדפים שלכם, מתכונים, ועוד.

האם חייבים להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?

אינכם חייבים להירשם לאתר, תוכלו לבצע רכישה מהירה באמצעות לחיצה על כפתור קופה שנמצא בעמוד המוצר.

מהם אפשרויות המשלוח?

לרוכשים באתר בסכום של 400 ש”ח ומעלה המשלוח ללא עלות.

– שירות שליחים עד הבית בעלות 35 ש”ח.

אנו מספקים את המוצרים שהזמנת בתוך ארבעה עד שישה ימי עסקים ממועד הזמנתך.
משלוחים עד הבית לישובים מרוחקים ומעבר לקו הירוק, יגיעו בתוך 7-10 ימי עסקים.
הזמנות מהשעה 13:00 ואילך ייחשבו כיום העסקים הבא. שירות המשלוחים הוא פנים ארצי – בתוך ישראל בלבד. משלוחים אל מעבר לקו הירוק דורשים בדיקה טלפונית מולנו לגבי אפשרויות שילוח.

– שירות לוקרים/נקודות חלוקה בעלות 18 ש”ח.

למוצרים קטנים, ניתן לבצע שילוח באמצעות שירות לוקר לנקודת האיסוף הנוחה עבורך.

לתשומת לבכם, בהזמנות בהן מוזמן יותר ממוצר אחד, לעיתים נשלחים המוצרים בנפרד ממחסנים שונים של החברה, ולכן מגיעים ללקוח בנפרד (ללא עלות משלוח נוספת).

– איסוף עצמי ללא עלות.

ניתן לאסוף את ההזמנה מאולם התצוגה שברחוב גיבורי ישראל 13 (בית סיטקו), קומה א’, אזור תעשיה פולג, נתניה. בשעות הפעילות.

שימו לב, באיסוף עצמי של טרמפולינות לאימון אישי בליקון, יש לוודא שהטרמפולינה נכנסת לרכב איתו אתם מגיעים.

למי אני פונה אם מוצר שרכשתי התקלקל?

במחלקת שירות הלקוחות שלנו ישמחו לענות על כל שאלה בנוגע למוצרינו.
ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות לקוחות בטלפון 1700-70-2009 בכל שעות פעילות החנות. בנוסף, ניתן ליצור קשר דרך האתר.

באופק חדש קיימת מעבדת תיקונים בה ניתן שירות על ידי חשמלאי מוסמך, למוצרים שנרכשו באופק חדש. ניתן לתאם מראש מועד הגעה למעבדה או לתאם עמנו את משלוח המוצר שברשותכם לצורך בדיקה וטיפול.

הנחיות למשלוח ואריזה יינתנו על ידי נציג שירות הלקוחות.

בעמוד חוות הדעת בזאפ, גוגל, וערוצים נוספים, תוכלו להתרשם מחווית השירות שלנו. אנו מאמינים בתמיכה בלקוחותינו בכל הנדרש.

האם אני יכול להגיע להדגמה אישית על מוצר של אופק חדש?

אנו באופק חדש מאמינים במתן מידע מירבי על מוצרינו. לשם כך אנו יוצרים ומשתפים תוכן של מאמרים וסרטונים באתר, ואף מעודדים את קהל הלקוחות שלנו להגיע להדגמה אישית ולבצע בחירה מושכלת המבוססת על יכולות המכשיר, צורכי הלקוח וחווית השימוש בו.

מניסיוננו, הדגמה אישית מאפשרת התאמה מירבית לצורכי הלקוח שבחלוף הזמן תעודד שימוש מתמשך במכשיר.

הדגמות אישיות ניתנות גם ללקוחות שרכשו את אחד ממוצרי אופק חדש ומעוניינים למקסם את השימוש בו וגם ללקוחות שמתלבטים באיזה דגם לבחור. ניתן להתנסות בכל מוצרינו טרם הרכישה.

אנו מזמינים אתכם להירשם להדגמה אישית שתיערך במתחם הסדנאות של אופק חדש ברחוב גיבורי ישראל 13 (בית סיטקו) קומה א’, אזור תעשיה פולג, נתניה.

ניתן להירשם להדגמה אישית דרך עמוד סדנאות והדגמות או ביצירת קשר בטלפון 1700-70-2009.

הסדנאות, היכן מתקיימות ומה עלותן?

היכן מתקיימות הסדנאות?
סדנאות האוכל של אופק חדש מתקיימות באולם הסדנאות הצמוד לאולם התצוגה שלנו גיבורי ישראל 13 (בית סיטקו) קומה א’, אזור תעשיה פולג, בנתניה.

מתי מתקיימות הסדנאות?
הסדנאות ללא תשלום. מתקיימות בימי שישי בין השעות 9:30-11:30. יש להרשם לסדנאות מראש.

מי מעביר את הסדנאות?
הסדנאות מועברות על ידי מומחים מובילים בתחומי הבישול הבריא, ניקוי רעלים וספורט ביניהם: עדנה מינץ, טלי מחלב ועוד.

כיצד נרשמים לסדנאות?
ניתן להרשם לסדנאות במגוון דרכים: מילוי טופס ההרשמה דרך עמוד הסדנה באתר. מומלץ להרשם מוקדם ככל האפשר על מנת להבטיח את מקומכם בסדנא.

האם כל אחד יכול להרשם לסדנאות?
בהחלט. הסדנאות במיוחד מומלצות למי שמתעניין במוצרים או שכבר רכש אחד ממוצרינו, ללא תלות בגיל או מגדר. הסדנאות שלנו מורכבות ממגוון משתתפים בטווח גילאים רחב.

כמה משתתפים יש בכל סדנא?
כמות המשתתפים שונה מסדנא לסדנא, על מנת לאפשר למשתתפים להפיק מהן את המיטב. בסדנאות הבישול מוזמנים להשתתף עד 40 איש בכל סדנא. על כן כדאי להרשם ולהבטיח את מקומכם כשבוע לפני הסדנא.

כמה זמן אורכות הסדנאות?
כשעתיים

מהי עלות ההשתתפות בסדנא?
הסדנאות ללא עלות אך דורשות הרשמה מראש.

האם ניתן לרכוש את המוצרים בהם התנסנו במהלך הסדנא?
בהחלט. בתום הסדנא צוות החנות של אופק חדש ישמח לעמוד לרשותכם, לענות על כל שאלה ולייעץ לכם אילו מוצרים הם המתאימים ביותר לצרכים שלכם.

כיצד אוכל להתעדכן לגבי סדנאות?
אנו ממליצים להירשם לניוזלטר בו אנו מעדכנים פתיחת הרישום לסדנאות.

האם הרכישה באתר מאובטחת?

נושא הפרטיות והאבטחה שזורים זה בזה. אנו דואגים לכך שפרטיותכם לא תיפגע כתוצאה מביצוע רכישה באופק חדש. פרטי הקשר אליכם משמשים אותנו בלבד. הפרטים נשמרים בשרת המאובטח ובמערכות הרכש המאובטחות.
לנוחיותכם אנו מאפשרים גם העברת פרטי אשראי טלפונית, העברה בנקאית, תשלום באמצעות פיי פאל ובביט או רכישה ישירות באולם התצוגה.
הסליקה באתר מתבצעת באמצעות מערכת “קארד קום”. מערכת זו דואגת לכך שפרטי האשראי לא יישארו אצלנו (גם לא על השרת המאובטח) אלא יועברו ישירות לחברת האשראי. למעשה, אין לנו כל דרך לדעת את פרטי האשראי המלאים.
אנו משקיעים רבות בתחום האבטחה ורואים בו נדבך חשוב בתחום האיכות.

0