הטרמפולינות הטובות בעולם, תוצרת גרמניה, עם תכנון, השקעה בעיצוב והקפדה על חומרי גלם איכותיים ביותר. לשמירה על הכושר, המשקל וכל זאת בהנאה ומתוך חוויה מעוררת שרוצים לחזור עליה בכל יום מחדש. אימון על טרמפולינה נחשב לאחת משיטות האימון הבריאות ביותר.

  • רצועות אימון פונקציונלי X-Base

אימון פונקציונלי על טרמפולינה עם רצועות אימון כושר

אימון פונקציונלי עם רצועות כושר

רצועות האימון האלסטיות X-Base הן האביזר המשלים הטוב ביותר לטרמפולינה מכיוון שהן הופכות את הטרמפולינה למכשיר כושר ביתי לכל דבר ועניין ומאפשרות אימון אישי שלם. ניתן לבצע איתן מגוון רחב של תרגילי כוח והתנגדות כמו גם תרגילי שיווי משקל בדיוק כמו באימון רצועות TRX.

הרצועות מודולריות ונוחות מאוד לשימוש במהלך האימון וההרכבה שלהן על מסגרת הטרמפולינה קלה ומהירה.

 

ערכת רצועות אימוןX-Baseכוללת:

  1.   רצועת אימון אחת – ניתן לבחור בין רצועה בחוזק רך (כתום) או רצועה בחוזק מדיום (אפור)
  2.   זוג ידיות אחיזה לידיים
  3.   1 רצועת אחיזה לקרסול
  4.   1 רצועת מתאם חיבור למסגרת הטרמפולינה
  5.   1 פוסטר הסבר לביצוע סדרת תרגילים ייעודית
רצועות כושר לאימון פונקציונלי - אופציה לרצועה רכה או רצועה חזקה

הוראות הרכבה של רצועות אימון אלסטיות  X-Base Tubes

ניתן להצמיד את רצועות האימון X-Base על גבי מסגרת הטרמפולינה עצמה או על גבי מעקה האימונים T-Bar.

 

אפשרות א' – הרכבת רצועת האבזם על מסגרת הטרמפולינה:

יש להשחיל את רצועת מתאם החיבור סביב למסגרת הטרמפולינה (תמונה1), להצמיד יחד את שני צדי האבזם (תמונה 2) ולהשחיל את קצה רצועת האימון X-Base בלולאה הימנית או השמאלית של האבזם (תמונה 3). יש למשוך את רצועת האימון עד לקצה ולבדוק שאינה משתחררת על ידי משיכה קלה.

הרכבה של רצועות כושר על הטרמפולינה

אפשרות ב' – הרכבת רצועת האבזם על מוט האימונים T-Bar:

יש להשחיל את רצועת מתאם החיבור סביב לקצה התחתון של מוט האימונים T-Bar (תמונה1), להצמיד יחד את שני צדי האבזם ולהשחיל את קצה רצועת האימון X-Base בלולאה הימנית או השמאלית של האבזם (תמונה 2) למשוך את רצועת האימון עד לקצה ולבדוק שאינה משתחררת על ידי משיכה קלה (תמונה 3).

הרכבה של רצועות כושר על מוט אימונים T-BAR

בקצה החופשי של רצועת אימון X-Base ניתן לחבר את אביזר האימונים הרצוי – ידית האימונים או רצועת האחיזה לקרסול. ניתן להתאים את אורך רצועת האימון X-base בעזרת הכדוריות המצויות לאורך הרצועה בהתאם לצורך המתאמן.

התאמת אורך רצועת כושר בזמן אימון פונקציונלי על טרמפולינה

חיבור רצועת האימון לקרסול

כאשר משתמשים ברצועת האחיזה לקרסול, יש לוודא שהיא מחוברת בצורה בטיחותית והדוקה לקרסול. תחילה יש להניח את רצועת האחיזה על הקרסול, בגובה מעל לכף הרגל (תמונה 1) להשחיל את הרצועה דרך האבזם (תמונה 2) ולמשוך את קצה הרצועה עד אשר היא מתהדקת סביב הקרסול (תמונה 3). לאחר מכן יש להשחיל את קצה הרצועה בשנית דרך צדו השני של האבזם (תמונה 4) ולהצמיד את החלק העודף של הרצועה על גבי החלק שעוטף את הקרסול (תמונה 5). לבסוף יש להשחיל את הקצה החופשי של רצועת האימון X-Base דרך לולאת האבזם באורך הרצוי (תמונה 6). למשוך קלות את כף הרגל על מנת לוודא שהרצועה מחוברת בחוזקה אל האבזם.

חיבור רצועת אחיזה לקרסול אימון פונקציונלי על טרמפולינה

 

חשוב! אין להשחיל את רצועת האימוןX-Baseדרך שני צדי לולאות האבזם, אלא דרך לולאה אחת בלבד!

הרכבה נכונה של רצועות אימון כושר לאימון פונקציונלי על טרמפולינה
  • אימון פונקציונלי על טרמפולינה עם רצועות אימון כושר
  • אימון פונקמיונלי - רצועות אימון כושר לטרמפולינה חוזק מדיום
  • אימון פונקציונלי - רצועות אימון כושר לטרמפולינה חוזק רך