הטרמפולינות הטובות בעולם, תוצרת גרמניה, עם תכנון, השקעה בעיצוב והקפדה על חומרי גלם איכותיים ביותר. לשמירה על הכושר, המשקל וכל זאת בהנאה ומתוך חוויה מעוררת שרוצים לחזור עליה בכל יום מחדש. אימון על טרמפולינה נחשב לאחת משיטות האימון הבריאות ביותר.

  • אימון כושר ביתי על טרמפולינה

אימון כושר ביתי אירובי מהנה – פעילות גופנית בריאה בזמן קצר

 

ארגון הבריאות העולמי, קופות החולים ורופאים פרטיים תמימי דעים לגבי חשיבות הפעילות הגופנית לבריאות הלב.

ולמרות זאת, לא כולנו מיישמים זאת. למה? כי אין לנו זמן, כי אנחנו חוששים שיהיה לנו קשה מדי, כי לא מתחשק לנו, כי נדמה לנו שאנחנו לא בכושר ועוד ועוד.

קפיצה על טרמפולינה אישית bellicon היא הפתרון לכל אלו – גם האימון הטוב ביותר ללב, גם פעילות גופנים קלה ופשוטה וגם אתנחתא מהנה המטעינה באנרגיות חיוביות.

הקפיצה מגבירה את קצב זרימת הדם, גורמת לאחוז גדול יותר של חמצן להגיע לשרירים, מחזקת את השרירים והעצמות, משמנת את המפרקים ומשפרת את שווי המשקל ותפקוד מערכת הלימפה.

אימון כושר ביתי המסייע בבעיות לחץ דם גבוה 

בישראל, על פי ההערכות, אחד לארבעה אנשים סובלים מיתר לחץ דם. שכיחות זו עולה עם הגיל. בעוד בקרב צעירים בשנות ה 30, רק כ 10% סובלים מיתר לחץ דם, בקרב בני ה 75 ומעלה, למעלה מ  75% סובלים מיתר לחץ דם.

הסכנה הגדולה היא שמחלת יתר לחץ הדם מתפתחת בגוף במשך שנים, ללא כל סימנים, והיא עלולה  להתפתח למחלות לב וכלי דם, התקפי לב ושבץ מוחי.

הסטטיסטיקות מפחידות, אך למרבה המזל, ניתן למנוע יתר לחץ דם באמצעות: תזונה טובה, ושמירה על משקל נכון וכושר גופני תקין.

 

הכי טוב ללב שלכם

אם אתם לא עוסקים בפעילות גופנית מקדמת בריאות, עשו זאת כבר היום – נמצא כי פעילות גופנית קבועה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשמירה על הבריאות ולהורדת לחץ דם.

הדרך הפשוטה והטובה ביותר לשפר את בריאות הלב היא להתחיל לעסוק בפעילות אירובית. ארגוני הבריאות בכל העולם מונים 3 סוגים של פעילות גופנית מומלצת:  פעילות אירובית, פעילות לחיזוק הגוף ופעילות גופנית לשיפור הגמישות ושווי המשקל.

שלא כמו באימונים אחרים, האימון על טרמפולינת bellicon  כולל גם פעילות אירובית, גם חיזוק הגוף וגם גמישות ושווי משקל וכך ניתן ליהנות מהתועלות של כל הפעילויות יחד.

מה הופך את האימון על טרמפולינת הbelliconיעיל כל כך?

כל קפיצה מפעילה ומחזקת את כל 638 השרירים בגופינו, וכן את הלב, הריאות, העצמות ומערכת הלימפה.

תנועת הקפיצה מעלה ומטה הנעה בין 4-0 כוחות ג'י מאפשרת לתאים בגוף  להיפטר מרעלים ולהתמלא בנוריאנטים – יסודות כימיים החיוניים לחיים ולגדילה, משמשים לבניין הגוף ולאספקת אנרגיה.

הקפיצה מאיצה את פעילות מערכת הלימפה לסילוק רעלים, בקטריות ותאים מתים ותורמת לניקוי הגוף ברמה המולקולרית. אימון על טרמפולינת bellicon משפר גם את העיכול, וגם, על פי מחקרים, את היכולות המנטאליות.

קשה למצוא פעילות גופנית כה מקיפה ורבת תועלת כמו האימון על טרמפולינת  bellicon.

אימון כושר ביתי קצר – כמה זמן צריך להתאמן על הטרמפולינה בכדי לקבל אימון מלא ?

מומחים נוטים להמליץ על פעילות אירובית של 30 דקות 5 פעמים בשבוע, אולם ברור שניתן להגיע להישגים מצוינים גם בהשקעה קטנה יותר, וניתן גם לחלק את 30 הדקות ל 3 אימונים קצרים של 10 דקות בכל אימון.

לכן, מומלץ למקם את טרמפולינת bellicon במקום נגיש בבית, שיפתה אתכם לקחת הפסקות קצרות במשך היום לטובת אימון קפיצות קצר – שיטעין אתכם באנרגיות, ויתרום לבריאות טובה, ולתפקוד טוב של  מערכת הלב.

כמובן שהיקף האימון הגופני הנדרש מותנה במצב הבריאותי של כל אדם, ולכן תמיד מומלץ להתייעץ עם רופא לפני שמתחילים בתוכנית אימונים,  בעיקר אם אתם סובלים מבעיה כלשהי בלב.

 

אל תוותרו על בריאותכם – התחילו לקפוץ, וראו כיצד הכושר הגופני שלכם הולך ומשתפר וכך גם בריאותכם. אם אתם "קופצים חדשים", התחילו להתאמן בהדרגה, אפילו רק כמה דקות ביום, ותראו שינוי גדול ברמת האנרגיה, החיוניות והכושר הגופני. ומעבר לכך – מחקרים מורים שאנשים שנשארים בכושר גופני גבוה נהנים לא רק מבריאות טובה יותר, אלא גם מאיכות חיים גבוהה יותר

אימון כושר ביתי על בליקון
אימון כושר ביתי עם בליקון
טרמפולינה קטנה בקפיצה רכה - אימון בריאותי השומר על הגוף