הטרמפולינות הטובות בעולם, תוצרת גרמניה, עם תכנון, השקעה בעיצוב והקפדה על חומרי גלם איכותיים ביותר. לשמירה על הכושר, המשקל וכל זאת בהנאה ומתוך חוויה מעוררת שרוצים לחזור עליה בכל יום מחדש. אימון על טרמפולינה נחשב לאחת משיטות האימון הבריאות ביותר.

  • איך להרזות ברגליים ? תרגילי חיטוב בטרמפולינה

תרגילים לחיטוב, אימוני כוח ואירובי והכי חשוב – הכל בכיף ובהנאה!

 

לקפיצה על טרמפולינת bellicon יש כל כך הרבה תועלות בריאותיות, עד שממש קשה להאמין שפעילות גופנית כל כך פשוטה וכיפית עושה לנו טוב בכל כך הרבה מובנים.

תחשבו על שגרת היום יום שלכם. האם גם אצלכם השגרה מורכבת בעיקר מבית, נסיעה, משרד, בית וחוזר חלילה…? האם זה אמור להיות ככה? האם כך אנו אמורים לתפעל את גופינו?

לפני 5,000 שנים, אבותינו הקדמונים רדפו אחרי בעלי חיים, ליקטו פירות וירקות, שחו בנהרות ואגמים ודגו דגים. גופו של האדם הקדמון היה הכלי החשוב ביותר שלו והוא תפקד בשלמות לביצוע כל המשימות הנדרשות.

גלו איך להרזות ברגליים ובבטן עם מגוון תרגילי חיטוב מהנים 
 

 

אורח החיים המודרני מחייב פעילות גופנית קבועה

קיבלנו במתנה גוף מופלא בעל יכולות אדירות, אך אנחנו לא מנצלים את מלוא הפוטנציאל שלו. אורח החיים המודרני, בו איננו נדרשים לצוד וללקט, משכיח מאתנו את חשיבות התנועה והפעילות הגופנית. אולם, הגוף שלנו עדיין זקוק לפעילות על מנת לתפקד כראוי, ואם לא נהיה פעילים מספיק, אנו חושפים עצמנו למגוון בעיות בריאות.

קפיצה על טרמפולינה אישית נותנת לגוף שלנו כל מה שהוא צריך לתנועתיות, חיוניות, בריאות, ערנות ואנרגטיות.

 

לקפוץ בטרמפולינה אישית – הכי בריא לנו!

תרגילים לאימון ולחיטוב באמצעות טרמפולינה אישית תורמים לגופינו בדרכים שונות:

  • גורמים ללב ולריאות לעבוד חזק יותר ותורמים לשיפור המערכת הקרדיו-וסקולרית
  • מחזקים את העצמות ומסייעים במניעת בריחת סידן ומניעת אוסטאופורוזיס
  • מזרזים את ניקוי הפסולת בגוף ממערכת הלימפה ועוזרים בהורדת כולסטרול
  • משמרים זרימת דם טובה ושומרים על גמישות כלי הדם
  • משחררים מתחים פיזיים ורגשיים
  • תורמים לעלייה ברמת הריכוז שלנו
איך להרזות ברגליים ולהנות מאימון - גם עם הילדים
צפיפות עצם ומניעת נפילות באימון טרמפולינה

 ויש עוד יתרונות רבים לקפיצה בטרמפולינה אישית

  • חסכון כספי – הוצאה חד פעמית לא גבוהה לרכישת טרמפולינת bellicon חוסכת מאות שקלים בחודש למנוי לחדר כושר
  • זמינות ונוחות – פשוט עולים על הטרמפולינה הביתית ומתעמלים. בלי להתארגן, בלי לנסוע ובלי לצאת מהבית
  • חזרה לילדות – הקפיצה בטרמפולינה היא סוג של משחק ילדותי וכיפי שמעורר הרבה זיכרונות ילדות וחיוכים
  • מכשיר כושר ביתי בשילוב אביזרים – ניתן לשלב אביזרים רבים בביצוע תרגילים על טרמפולינה לאימון אישי (כגון משקולות, כדור, חבל קפיצה, רצועות אימון TRX ועוד)
  • אימון בטוח ששומר על המפרקים – כאשר מתאמנים על טרמפולינה איכותית המצוידת בכל אביזרי הבטיחות הדרושים, בעלת משטח קפיצה רך, הקפיצות לא גורמות לזעזוע טראומתי למערכת השרירים והעצם.

 

יש כל כך הרבה תרגילים שאפשר לעשות על טרפולינת  Bellicon

על גבי הטרמפולינה ניתן לבצע מגוון רחב של תרגילים:

  • אימוני כוח לחיזוק שרירי הידיים והירכיים
  • תרגילים לחיטוב ולהגברת שריפת שומנים
  • קפיצות בסגנון קיקבוקס לפיתוח הגוף
  • עבודה על שרירי הליבה (גב, בטן, מותניים, קרקעית אגן, עכוז)
  • ועוד

 

לסיכום: אז אם עוד לא השתכנעתם, עכשיו זה הזמן להחזיר את הגוף לאיזון, ולגלות מה כמה דקות קפיצה ביום יכולים לעשות לבריאות, לכושר הגופני ולשלווה הנפשית שלכם. פשוט תתחילו לקפוץ.

 

 

איך להרזות ברגליים ? תרגילי חיטוב בטרמפולינה