הטרמפולינות הטובות בעולם, תוצרת גרמניה, עם תכנון, השקעה בעיצוב והקפדה על חומרי גלם איכותיים ביותר. לשמירה על הכושר, המשקל וכל זאת בהנאה ומתוך חוויה מעוררת שרוצים לחזור עליה בכל יום מחדש. אימון על טרמפולינה נחשב לאחת משיטות האימון הבריאות ביותר.

  • תרגילים לרצפת האגן

הדרך הנכונה, המהנה והבטוחה לחיזוק שרירי רצפת האגן

 
פעילות גופנית קבועה הכרחית לשמירה על בריאותנו ועל הכושר הגופני שלנו, והיא חשובה גם למי שמתמודד עם בעיות בריאות שונות.
 
עבור אנשים המתמודדים עם ליקויים בתפקוד רצפת האגן, תרגול נכון יכול לסייע לא רק לחיזוק השרירים ההיקפיים, אלא גם לשימור משקל גוף תקין ולקידום פעילות עיכול תקינה – ואלו מסייעים גם בהפחתת הסימפטומים.
 
בסרטון הבא תוכלי לראות אילו תרגילים ספציפיים ניתן לבצע על טרמפולינה לקפיצה רכה Bellicon על מנת לחזק את רצפת האגן:
 


תרגילים לרצפת האגן

מה היא בכלל רצפת האגן ולמה היא חשובה לבריאותנו ?

רצפת האגן היא קבוצת שרירים וגידים הנמצאת בבטן התחתונה, מתחת לאגן.
לרצפת האגן חשיבות רבה: היא תומכת באיברי העיכול וברחם (אצל נשים), ומסייעת בשליטה על תפקוד שלפוחית השתן והמעי.
בעיות הקשורות לרצפת האגן הנן שכיחות מאד, ואחת מכל שלוש נשים סובלת מהן.
 
על אף שבדרך כלל לא מדובר בסיכון רפואי משמעותי, ליקויים בתפקוד רצפת האגן משפיעים על חיי היום יום ועל סוגי האימונים הגופניים שנשים יכולות לבצע מבלי לחוש אי נוחות.

 

תרגילים לחיזוק רצפת האגן על טרמפולינה – שילוב של הנאה ותועלת

על פניו, נראה כי קפיצה על טרמפולינה אינה סוג התרגיל המועדף כאשר תפקוד רצפת האגן לקוי, אולם, הוכח כי קפיצה על טמפולינה לאימון אישי Bellicon היא יעילה מאד במקרים רבים.
 
טרמפולינה לאימון אישי Bellicon מאפשרת אימון גופני מלא אך זהיר ועדין בזכות רצועות הבנג'י האולטרא-אלסטיות המסיעות לשכך את התנועה ואת עוצמת הנחיתה על הטרמפולינה.
 
הקפיצה העמוקה והחלקה על טרמפולינת Bellicon מפעילה את הגוף מבלי לאמץ יתר על המידה את השרירים, הגידים והמפרקים, והתוצאה: אימון גופני אנרגטי, כיפי והכי חשוב – אפקטיבי.

 

תרגילים לרצפת האגן – באחריות ובזהירות

טרמפולינת Bellicon  משמשת בצורה אפקטיבית לחיזוק רצפת האגן, יחד עם זאת במקרים רפואיים מסוימים הקפיצה עליה עלולה לא להתאים, לכן תמיד מומלץ להתייעץ עם גורם רפואי מוסמך לפני שמתחילים תכנית אימונים חדשה וחשוב לא פחות להקשיב לגוף במהלך האימון.
 
כאשר מתחילים להתאמן על טרמפולינת Bellicon מומלץ לבנות תכנית אימונים הדרגתית. תחילה יש לבצע התרגילים במתינות ובאיטיות, ולהעלות את רמת האינטנסיביות ואת משך האימון בצורה הדרגתית, על מנת לאפשר לגוף להתאים עצמו לפעילות בצורה בטוחה ונוחה.
 
כאשר שרירי רצפת האגן עדין חלשים, או במקרים של חולשה קיצונית של שרירי רצפת האגן, כדאי להימנע מתרגילים שמפעילים לחץ מרבי על רצפת האגן, ובמקום זה לבנות שגרת אימונים המורכבת מתנועות קלות, מתונות וידידותיות לרצפת האגן.

 

לסיכום: שימוש מדורג וחכם בטרמפולינת  Bellicon  לצורך חיזוק רצפת האגן הינו אפקטיבי ומהנה. השקיעו מחשבה ותכנון בבחירת תרגילים לרצפת האגן שייטבו עם גופכם ויובילו אתכם לתוצאות הרצויות.

 

להיכרות עם טרמפולינת  Bellicon ניתן להרשם לסדנת אימון טרמפולינה ללא תשלום >>

מה היא בכלל רצפת האגן ולמה היא חשובה לבריאותנו ?

רצפת האגן היא קבוצת שרירים וגידים הנמצאת בבטן התחתונה, מתחת לאגן.
לרצפת האגן חשיבות רבה: היא תומכת באיברי העיכול וברחם (אצל נשים), ומסייעת בשליטה על תפקוד שלפוחית השתן והמעי.
בעיות הקשורות לרצפת האגן הנן שכיחות מאד, ואחת מכל שלוש נשים סובלת מהן.
 
על אף שבדרך כלל לא מדובר בסיכון רפואי משמעותי, ליקויים בתפקוד רצפת האגן משפיעים על חיי היום יום ועל סוגי האימונים הגופניים שנשים יכולות לבצע מבלי לחוש אי נוחות.

 

תרגילים לחיזוק רצפת האגןעל טרמפולינה – שילוב של הנאה ותועלת

על פניו, נראה כי קפיצה על טרמפולינה אינה סוג התרגיל המועדף כאשר תפקוד רצפת האגן לקוי, אולם, הוכח כי קפיצה על טמפולינה לאימון אישי Bellicon היא יעילה מאד במקרים רבים.
 
טרמפולינה לאימון אישי Bellicon מאפשרת אימון גופני מלא אך זהיר ועדין בזכות רצועות הבנג'י האולטרא-אלסטיות המסיעות לשכך את התנועה ואת עוצמת הנחיתה על הטרמפולינה.
 
הקפיצה העמוקה והחלקה על טרמפולינת Bellicon מפעילה את הגוף מבלי לאמץ יתר על המידה את השרירים, הגידים והמפרקים, והתוצאה: אימון גופני אנרגטי, כיפי והכי חשוב – אפקטיבי.

 

תרגילים לרצפת האגן – באחריות ובזהירות

טרמפולינת Bellicon  משמשת בצורה אפקטיבית לחיזוק רצפת האגן, יחד עם זאת במקרים רפואיים מסוימים הקפיצה עליה עלולה לא להתאים, לכן תמיד מומלץ להתייעץ עם גורם רפואי מוסמך לפני שמתחילים תכנית אימונים חדשה וחשוב לא פחות להקשיב לגוף במהלך האימון.
 
כאשר מתחילים להתאמן על טרמפולינת Bellicon מומלץ לבנות תכנית אימונים הדרגתית. תחילה יש לבצע התרגילים במתינות ובאיטיות, ולהעלות את רמת האינטנסיביות ואת משך האימון בצורה הדרגתית, על מנת לאפשר לגוף להתאים עצמו לפעילות בצורה בטוחה ונוחה.
 
כאשר שרירי רצפת האגן עדין חלשים, או במקרים של חולשה קיצונית של שרירי רצפת האגן, כדאי להימנע מתרגילים שמפעילים לחץ מרבי על רצפת האגן, ובמקום זה לבנות שגרת אימונים המורכבת מתנועות קלות, מתונות וידידותיות לרצפת האגן.

 

לסיכום: שימוש מדורג וחכם בטרמפולינת  Bellicon  לצורך חיזוק רצפת האגן הינו אפקטיבי ומהנה. השקיעו מחשבה ותכנון בבחירת תרגילים לרצפת האגן שייטבו עם גופכם ויובילו אתכם לתוצאות הרצויות.

 

להיכרות עם טרמפולינת  Bellicon ניתן להרשם לסדנת אימון טרמפולינה ללא תשלום >>

תרגילים לרצפת האגן
תרגילים לרצפת האגן