מיונז בריאות

דקות הכנה
מנות
דרגת קושי
image_pdf
PDF

מצרכים:

3/4 כוס אגוזי מקדמיה
1/4 כוס מים
1/4 כוס שמן דלעת בכבישה קרה
1/4 כפית מלח
2 כפות מיץ לימון
קורט עלי דפנה טחונים
פלח שום מיובש (או חצי שן שום טרי)

אופן ההכנה:

מערבלים בבלנדר ויטמיקס במהירות מקסימלית את כל הרכיבים,  משתמשים בדוחפן כדי ללחוץ את הרכיבים כנגד להבי המכשיר. ממשיכים עד שמקבלים מרקם חלק.
את המתכון ניתן להכין גם בבלנדר רגיל אך בד"כ יתקבל מרקם פחות חלק ויותר גרגירי.
למה להכין מיונז טבעוני  – כי זה כל כך טעים…..
דבר הנטורופתית שירי מזור מבית אופק חדש: מיונז ללא כולסטרול, בלי שום מרכיב מן החיי ועשיר בפיטוסטרולים אשר  בעלי יכולות להפחתת כולסטרול מסוג LDL.

שתפו