כלי בישול קרמיים של GreenPan

בעשורים האחרונים אנו עדים לעלייה בייצור, שיווק ושימוש בכלי בישול הכוללים ציפויי נון-סטיק. היותם קלים לשימוש, לניקוי וחשוב מכל מאפשרים הפחתת שימוש בשמן הופכת אותם למבוקשים בכל מטבח פעיל.

הפחתת השימוש בשמן במהלך הבישול חיובית ובריאה כשלעצמה. אך עם הזמן התברר כי ציפויים שונים, ביניהם ציפויי הנון סטיק, עשויים, בשימוש לאורך זמן, לפלוט חומרים המסוכנים לאדם בפרט כאשר כלים אלו נשרטים או מתחממים יתר על המידה.

GreenPan (גרין-פאן) ביקשו ליצור אלטרנטיבה חדשה ובריאה יותר בעולם הבישול. ג’אן הלסקנס ו-וים דה ווירמן בעליו של המותג הבלגי בעל המוניטין יצרו לאחר חיפוש ממושך את החומר המושלם: ציפוי טבעי, קרמי בשם Thermolon™. עם הגילוי הזה יצאו השניים לדרך, הרכיבו צוות מומחים ופיתחו כלי בישול אלגנטיים ויפים המגיעים ליכולות ביצוע מושלמות. חווית הבישול במחבתות ובסירים של גרין פאן משנה פניה והופכת קלה ומהירה, וחשוב מכך מספקת ארוחה בריאה יותר.

הסוף לפליטת חומרים מסוכנים

ציפוי הנון-סטיק הקרמי של GreenPan הנקרא Thermolon™ מיוצר מחומרים טבעיים ובראשם תרכובת של חול טבעי, שאינו כולל כימיקלים רעילים כמו PFOA או PFAS במהלך תהליך הייצור. הציפוי מותז על גבי שטח הפנים של המחבתות והסירים ולא מוצמד אליהן באמצעות דבק (כמקובל בציפויים אחרים) שגם הוא, עשוי לשחרר חומרים רעילים בעת החימום.

 

עמידות בחום גבוה

לרוב התנורים והכיריים הרגילים נדרשות לא יותר משלוש דקות כדי להתחמם יתר על המידה, במצב זה רוב ציפויי הנון-סטיק ישחררו חומרים רעילים ומסוכנים.

ציפוי ה-Thermolon™ פותח במיוחד כדי להיות עמיד בחום של עד 450 מעלות צלזיוס.
ה-Thermolon™ מוליך חום בצורה מושלמת מפזר את החום באופן אחיד ושומר על הטמפרטורה בתוך הסיר או המחבת לאורך זמן. זו הסיבה שהמומחים של GreenPan ממליצים לבשל בחום נמוך עד בינוני ולהינות מחיסכון באנרגיה של גז או חשמל בזמן הבישול.

שימוש בכלי מתכת

שימוש בכלים ממתכת בשעת הבישול אינו מומלץ, בפרט כאשר מטגנים במחבת או מבשלים בסיר עם ציפוי נון-סטיק. על כן ממליצים רבים מהיצרנים להשתמש בכלי סיליקון. הפחד לשרוט את מחבתות הנון-סטיק בזמן הבישול הפך נפוץ מחשש לפליטה של חומרים רעילים כתוצאה מפגיעה בציפוי. ערים לחשש, צוות גרין פן פיתח טכנולוגיה ייחודית המאפשרת עמידות גבוהה לשריטות ופגיעות בציפוי הנון-סטיק כתוצאה משימוש בכלי ששת ממתכת. סדרות רבות מכילות ציפוי פנימי תלת שיכבתי למניעת שריטות המתאים לשימוש בכלי ששת ממתכת.

ניקוי קל ונוח

ולסיום, לא תאמינו כמה קל ונוח לנקות את הכלים – רובם המכריע של כלי הבישול ממותג GreenPan בטוחים לשימוש במדיח כלים ביתי. ולמי שיבחרו בניקוי ידני, הניקיון קל, מהיר ונוח – כאשר המחבת מתקררת ומגיעה לטמפרטורת החדר פשוט לנגבה עם מטלית רכה ומי סבון, אין צורך לשפשף!

ב-GreenPan מתגאים לא רק בכלי בישול בריאים, אלא גם בעיצוב ופונקציונליות. קולקציית הכלים האחרונה יוצרה בטכנולוגיה חדשנית במסגרתה התווספו יהלומים לציפוי ה-Thermolon™ אשר הופכים אותו למתקדם יותר בביצועים, בעמידות ובחוסן. לקולקציית הכלים של GreenPan לחצו כאן.

 

0